Subject: Kutse
From: Ülle Randmaa <[email-masked]>
To: Transpordiameti klienditugi <[email-masked]>, [email-masked], [email-masked]
Date: Tue, 5 May 2026 09:26:29 +0300

Tere

Raplamaa Rakenduslik Kolledž teatab, et veoautojuhtide ja autorongijuhtide
kiirendatud ametikoolituse eksam toimub 12.mail 2026 kell 9:00 ning
bussijuhtide kiirendatud ametikoolituse eksam toimub  15.mail 2026.a.
algusega kell 9.00 Raplamaa Rakendusliku Kolledži Tehnikamaja klassis 202
aadressil Staadioni 12 Kehtna alevik.

Kirja alus: Majandus- ja taristuministri määrus nr 29 „Autojuhi ameti- ja
täienduskoolituse kord, koolituse õppekavad, nõuded autojuhi koolituse
korraldamise õppekavale ja õppekava koostamisele, nõuded autojuhi
teadmistele ja oskustele ning pädevustunnistuse vorm“ *§ 6 lg 7.*

Parimate soovidega

Raplamaa Rakenduslik Kolledž
Kehtna õppekoht
Tehnikavaldkond
Assistent
Ülle Randmaa
tel. 487 5332